Servicii închiriere spațiu
Închiriere spațiu @Celebrate, ce include:
-
Spațiu interior 115mp, complet utilat și dotat.
-
Gradină exterioară de 350mp
4 ore - 1.100 Ron
Pentru evenimente de maxim 30 de persoane
-
Breakfast rent – 09:00-13:00
-
Afternoon rent – 14:00-18:00 / 15:00-19:00
-
Sunset rent – 16:00-20:00 / 17:00-21:00
*Pentru prelungirea petrecerii, dacă disponibilitatea permite, pentru fiecare oră extra se achită 300 Ron.
*Pentru fiecare persoană extra se achita 30 Ron.
5 ore - 1.350 Ron
Pentru evenimente de maxim 30 de persoane
-
Breakfast rent – 09:00-14:00
-
Afternoon rent – 14:00-19:00 / 15:00-20:00
-
Sunset rent – 16:00-21:00
*Pentru prelungirea petrecerii, dacă disponibilitatea permite, pentru fiecare oră extra se achită 250 Ron.
*Pentru fiecare persoană extra se achita 30 Ron.
6 ore - 1.600 Ron
Pentru evenimente de maxim 30 de persoane
-
Breakfast rent – 09:00-15:00
-
Afternoon rent – 14:00-20:00
-
Sunset rent – 15:00-21:00
*Pentru prelungirea petrecerii, dacă disponibilitatea permite, pentru fiecare oră extra se achită 250 Ron.
*Pentru fiecare persoană extra se achita 30 Ron.
2 zile - 3.800/3.900 Ron
-
Pentru 2 zile in timpul săptămânii – 3.800 ron.
-
Check-in in prima zi la ora 10:00
-
Check-out in ziua doi la ora 22:00
-
-
Pentru 2 zile in weekend – 3.900 ron.
-
Check-in sâmbătă la ora 10:00
-
Check-out duminică la ora 22:00
-
*Pentru prelungirea petrecerii, dacă disponibilitatea permite, pentru fiecare oră extra se achită 300 Ron.
Alte servicii:
Venim în sprijinul organizării evenimentului dumneavoastră cu o gama de pachete, destinate amenajării spațiului conform tipului de eveniment dorit.
Decor EXTRA:
Pentru cei ce își doresc să ofere și mai multă culoare spațiului pe durata evenimentului, avem disponibile și pachetele extra ce se pot adaugă fie pachetului BASIC, fie cel PREMIUM:
-
+100 baloane 25cm (roz/ albe/ albastre/ multicolore/ pastel) – 100 ron.
-
+100 baloane cromate 30cm (mix de culori) – 200 ron.